SOLUTIE PRO-LINE CLATIRE FILTRU DE PARTICULE DPF 500 ML
  • SOLUTIE PRO-LINE CLATIRE FILTRU DE PARTICULE DPF 500 ML

SOLUTIE PRO-LINE CLATIRE FILTRU DE PARTICULE DPF 500 ML

5171
Liqui Moly
115,00 
cu TVA
Cantitate
Stoc epuizat

Descriere

Solutie Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosita dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (cod Liqui Moly 5169). Particulele de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

Proprietăți

- performanțe optime ale motorului

- garantează un consum redus de combustibil

- dizolvă funinginea

- reduce costurile de operare

 

Domeniul de utilizare:

Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.

 

Mod de utilizare:

Curățarea se face cu ajutorul unui pistol cu ​​aer comprimat pentru DPF și unei sonde pentru pulverizare. Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.

Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule &ndashin caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului.

Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.

Detalii produs
Liqui Moly
5171
6 alte produse in aceeasi categorie: